زمانی که یک شرکت قصد دارد در زمینهی
صادرات و واردات فعالیت کند، نیاز به درخواست کارت بازرگانی خواهد داشت.
طبیعتاً اگر برای اولین بار قصد داشته باشید چنین فعالیتی را آغاز کنید، به
طور حتم از جزئیات دریافت چنین کارتی بی اطلاع خواهید بود. توصیهی ما
برای این منظور استفاده از مشاوران و راهنماییهای یک تیم با تجربه است.
از
مزیتهایی که بعد از دریافت کارت بازرگانی از آنها برخوردار خواهید شد،
میتوان به عضویت در اتاق بازرگانی، وارد و صادر کردن محصولات از منطقههای
آزاد تجاری و اجازه ثبت و ترخیص کالا توسط شرکت اشاره کرد.
احتمالاً
برایتان سوال پیش آمده باشد که چه شرکتهایی میتوانند کارت بازرگانی داشته
باشند که باید بگوییم که در واقع همهی شرکتها اعم از افراد حقیقی و
حقوقی میتوانند از این کارت استفاده کنند. با این حال ثبت کارت بازرگانی
دارای یکسری شرایط است که توصیه میکنیم برای اطلاعات بیشتر با مشاوران
موسسه هانا ثبت که در این رابطه اطلاعات خوبی دارند، صحبت کنید
نمیتوان
زمان مشخصی برای حصول نتیجه جهت دریافت هر یک از موارد با اهمیت ثبت برند
یا ثبت کارت بازرگانی تعیین کرد. با این حال اگر میخواهید روال کار دریافت
علامت تجاری یا کارت بازرگانی با سرعت بیشتری انجام شود، باید از موسسات
ثبت علامت تجاری درخواست راهنمایی و مشاوره کنید.
شرکت ثبت هانا با توجه
به اینکه از افراد خبره استفاده میکند توانایی کسب علامت تجاری در مدت
زمان کوتاه را نیز دارد. با این حال اگر هر سوال و درخواست دیگری در خصوص
شرایط دریافت علامت تجاری دارید، میتوانید با مشاوران هانا ثبت تماس حاصل
فرمایید.
شما میتوانید با مراجعه به سایت ویکی پدیا اطلاعات کافی را درباره ی برندسازی کسب کنید.
مشاوره
در خصوص اطلاع از هزینه ثبت برند از پر تکرارترین مواردی است که در موسسات
مختلف از مشاوران سوال میشود. با توجه به اینکه هزینههای ثبت شرکت و
دیگر موارد مربوط به آن روز به روز در حال افزایش است، بهتر است در این
زمینه، قبل از اینکه کاری انجام دهید، به طور کامل از تمامی هزینهها آگاه
شوید.
منبع : https://mp.antioquiatic.edu.co/mi-blog/مشاوره-ثبت-برند-و-علامت-تجاری-pmedutmailws-97.html