seo site

seo site

جایی برای سئو سایت ها به صورت حرفه ای
seo site

seo site

جایی برای سئو سایت ها به صورت حرفه ای

صندلی اپن آشپزخانه ؛ بهترین ها برای دکوراسیون داخلی

صندلی اپن آشپزخانه انواع مختلفی دارد.

صندلی اپن آشپزخانه

آشپزخانه یکی از فضاهای مهم خانه است؛ هم به خاطر اینکه اعضای خانواده برای صرف غذا دور هم جمع می‌شوند و هم اینکه این بخش وظیفه‌ی بسیار مهم و حیاتی در نوع زندگی، سلامتی و تغذیه اهالی خانه دارد؛ بنابراین دکوراسیون آن و نوع چیدمان این محیط بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش مجله دلتا به نقل از سایت ساختمانچی در دکوراسیون آشپزخانه وسیله‌ها و ابزارهای بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرند که یکی از مهمترین آنها استفاده از صندلی‌های مناسب کنار اُپن است.

از این رو در گزارش امروز قصد داریم تا شما را با انواع صندلی‌ها و چهارپایه‌های مورد استفاده برای آشپزخانه‌ی اُپن آشنا کنیم.

متاسفانه امروزه بخش زیادی از مردم در خانه‌ها و آپارتمان‌های کم متراژ زندگی می‌کنند و همین عامل باعث شده که بسیاری از افراد سراغ خرید میز و صندلی ناهارخوری نروند. برای چنین افرادی استفاده از فضای آشپز خانه های اپن و گذاشتن صندلی‌های مناسب آن بسیار قابل توجه است.

با این وجود دیگر در آپارتمان‌های کوچک و خانه‌های تنگ و تاریک نیازی به استفاده از میز ناهارخوری نیست؛ بلکه به راحتی می‌توانید با طراحی آشپزخانه به صورت اُپن، فضای اتاق نشیمن و آشپزخانه را با یکدیگر ادغام کرده و با چیدن صندلی‌هایی در اطراف آن، مکانی مناسب برای صرف غذا و یا نوشیدن قهوه فراهم کنید.

 صندلی اپن آشپزخانه چیست؟

صندلی اُپن معمولاً یک صندلی بلند است که مکانی مناسب برای نشستن پشت کانتر آشپزخانه را فراهم می‌کند. این مدل صندلی انواع مختلفی دارد که در ادامه گزارش به برخی از آنها می‌پردازیم.

صندلی اپن ساده

این نوع صندلی‌های ساده یکی از پرطرفدارترین صندلی‌ها در بازار هستند که با ظاهر ساده و در عین حال زیبای خود جلوه‌ی بی‌نظیری را به آشپزخانه‌ها می‌بخشند. این صندلی‌ها در دو مدل پایه کوتاه و پایه بلند در بازار موجود است.

صندلی اپن آشپزخانه

صندلی اپن چرخان

صندلی اُپن چرخان یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب و خرید صندلی است، زیرا با استفاده از آن دیگر نیازی نیست هر بار صندلی را از زیر کانتر بیرون بکشید. این صندلی‌ها علاوه بر راحتی که برای شما و خانواده‌تان فراهم می‌کنند، هیچ‌گونه آسیبی نیز روی پارکت‌های خانه و آشپزخانه‌ی شما ایجاد نمی‌کنند، زیرا با حالت چرخشی این صندلی‌ها، شما هیچ نیازی به جابه جا کردن آن‎ها نخواهید داشت.

صندلی اپن چرخان

صندلی اپن بار

اگر محیط خانه شما فضای کافی برای گذاشتن میز ناهارخوری دارد و نیازی به استفاده از اپن به‌عنوان میز ناهارخوری ندارید، به راحتی می‌توانید از صندلی‌های بار برای کناره‌های اپن خود استفاده کنید.

این صندلی‌های زیبا و شیک محیط مناسبی را برای صرف نوشیدنی‌ها یا مطالعه‌های کوتاه مدت به وجود می‌آورند.

صندلی اپن

صندلی اپن جک دار

جک دار بودن یا نبودن صندلی‌های اپن، یکی از شاخه‎های اصلی تمایز و تفاوت مابین این نوع از صندلی‌ها است. صندلی‌های اپن غالباً از تخته‌های بسیار محکمی ساخته می‌شوند و عمر مفید بالایی دارند. یکی از مزیت‌های مهمی که صندلی‌های جک دار دارند این است که می‌توان با استفاده از آن‎ها ارتفاع مورد نیاز با قامت هر فرد را تنظیم کرد.

انواع صندلی اپن

صندلی اپن فلزی

اگر دوست دارید که از مبلمان و صندلی‌های استیل و فلزی در آشپزخانه‌ی خود استفاده کنید، می‌توانید صندلی‌های فلزی برای اُپن خانه‌تان انتخاب کنید. این صندلی‌ها به صورت چهارپایه ای، صندلی فلزی پشتی بلند و یا پشتی کوتاه در بازار موجود است.

صندلی جک دار اپن

صندلی اپن چوبی

چوب یکی از متریال‌های مورد علاقه‌ی اغلب مردم است که فضای خانه را گرم و صمیمی نشان می‌دهد. مخصوصاً اگر کفپوش آشپزخانه از جنس پارکت چوبی باشد، انتخاب این صندلی‌ها کار کاملاً درستی است.

دکوراسیون آشپزخانه

همچنین بخوانید:

اتاق نشیمن را نو نوار کنید

کف پوش های زیبا و مدرن در دکوراسیون داخلی

6 راه حل ساده برای نورپردازی خانه های تاریک

5 نکته مهم برای دکوراسیون تراس منزل

اجاره خانه در ونک ؛ زندگی در محله ای مدرن

میدان ونک، یکی از میادین مهم و اصلی تهران است.

اجاره خانه در ونک

ونک، محله‌ای است که با ذکر نامش تصویر خیابانی وسیع با جوی‌های آب روان در ذهن مجسم می‌شود.

این خیابان قدیمی اصالتی به طول تاریخ دارد. محله‌ای که سالیان دور در قسمت شمال غربی تهران و در منطقه‌ای خوش آب و هوا بنا شد و توانست با زیبایی‌های کم نظیر خود در مدت زمان کمی طرفداران بسیاری پیدا کند.

جالب است بدانید که نام ونک متشکل از دو حرف است. «ون» به معنای درخت و «ک» که علامت کوچکی است و در تلفیق با یکدیگر معنی درخت کوچک را می‌سازند.

بنابر ذکر برخی از منابع محله ونک کنونی در مجاورت یکی از قریه‌های قدیمی تهران به نام دِه وَنَک که یکی از محله‌های قدیمی و سرسبز شمال تهران بوده‌؛ بنا شده‌ است. در دوره قاجار این ده و زمین‌ها و توتستان‌های آن از املاک خانواده‌ی میرزا حسن‌خان مستوفی‌الممالک بود. آرامگاه او نیز در مجموعه معروف به «باغ مستوفی» (محل فعلی دانشگاه الزهرا) در ده ونک قرار دارد. ده ونک از آبادی‌های منطقه ری باستان بوده , در زمان ناصر الدین شاه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده است.

اما امروزه دیگر کمتر اثری از اراضی خالی این منطقه به جا مانده است و به جای آن پهنه‌های عریض، برج‌ها و ساختمان‌های تجاری، اداری و مسکونی بی‌شماری با شیوه‌های مدرن معماری ساخته شده است.

ساختمان‌های مقاوم و متناسب با اصول شهرسازی که از هر نقطه آن که به شهر نگاه کنید، زیبایی‌های اطراف چشم‌تان را نوازش خواهد کرد. اما از تمام این محاسن و زیبایی‌ها که بگذریم، می‌رسیم به مبحث خاص و داغ این روزها که همان خرید و فروش یا اجاره خانه در ونک است.

این منطقه از تهران موقعیت‌های بسیار خوبی را برای رهن و اجاره آپاتمان در ونک به وجود آورده است.

محله ونک جزو مناطق مرفه‌نشین تهران است و به همین خاطر خانه‌های موجود در این محدوده به لحاظ قیمت اندکی با سایر مناطق متفاوت هستند. اما اگر شما نیز به دنبال اجاره خانه‌ای زیبا و متناسب با نیازهای خود در این محدوده می‌گردید، حتما با این گزارش همراه باشید.

ما جدیدترین املاک موجود در این محله را برای اجاره خانه در ونک به شما معرفی خواهیم کرد.

ونک 145 متر 2 اتاق20 سال ساخت طبقه 6 مشاهده جزئیات ملک

همچنین بخوانید:

رهن خانه در تهران ؛ بهترین محله های تهران کدامند؟

اجاره خانه در زعفرانیه ؛ محله ای آرام برای زندگی

اجاره خانه در امیرآباد ؛گزینه ای خوب برای زندگی

اجاره آپارتمان در مجیدیه ؛خانه ای نو در محله ای قدیمی

اجاره آپارتمان در مجیدیه ؛خانه ای نو در محله ای قدیمی

مجیدیه یکی از رگ‌های حیاتی شرق تهران است.

اجاره آپارتمان در مجیدیه

رهن و اجاره آپارتمان در منطقه‌ای که دارای راه‌های ارتباطی گسترده‎تری باشد، از اهمیت بیشتری برخوردار است. این ویژگی برای شهر تهران به علت میزان جمعیتی که دارد، اهمیت مضاعفی پیدا می‌کند. مسیرهای ارتباطی که از طریق وجود خطوط مترو، بزرگراه‌ها، اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها تامین می‌شود همگی می‌توانند با به وجود آوردن امکانی در جهت صرفه جویی و مدیریت زمان زندگی بهتری را برای اهالی منطقه رقم بزنند.

خیابان مجیدیه یکی از این محله‌های نسبتاً پر تردد است که امکانات و دسترسی‌های محلی مناسبی دارد.

مجیدیه جنوبی و موقعیت جغرافیایی منطقه 8

بخشی از خیابان مجیدیه در منطقه 8 تهران است. این منطقه با داشتن 5 خط مترو به نام‌های مترو دانشگاه علم و صنعت، سرسبز، فدک، جانبازان، سبلان و همچنین به خاطر مجاورت با اتوبان‌ها و بزرگراه‌های متعدد، از بابت دسترسی به امکانات حمل ونقل و محورهای مواصلاتی وضعیت بسیار مناسبی دارد. از این رو شاید برای بسیاری از مردم رهن و اجاره آپارتمان در این منطقه دارای اولویت باشد.

 مجیدیه کجاست؟

مجیدیه یکی از محله‌های ارامنه نشین تهران است که با بافت سنتی خود در شرق تهران خودنمایی می‌کند. مجیدیه به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود و هم اکنون با نام استاد حسن بنا خوانده می‌شود. این محله دارای آپارتمان‌های متفاوتی به لحاظ قیمت، عمربنا و نوع ساخت و ساز است و به همین علت خانه‌های بسیاری را برای رهن و اجاره آپارتمان در مجیدیه به وجود آورده است.

به گزارش مجله دلتا به نقل از اقتصاد آنلاین مجیدیه یکی از رگ‌های حیاتی شرق تهران است. نه به خاطر اینکه خیابان عریض و پر رفت و آمدی باشد؛ بلکه به خاطر اینکه دقیقاً در میانه‌ی مهم‌ترین بزرگراه شرق تهران قرار گرفته است.

سه بزرگراه طویل و وسیع همت، صیاد و رسالت جزو راه‌های ارتباطی اصلی به این خیابان هستند و مسیر مناسبی را برای تردد ساکنین خود به وجود آورده‌اند.

پیشینه تاریخی

در گذشته مجیدیه تنها شامل باغی حدود 4 هکتار به نام باغ شازده بود. این باغ قجری در سال‌های مختلف با فروش به افراد مختلف دست به دست گشت تا اینکه بعد از سال 57 تخریب شد و منطقه‌ی مجیدیه شکل شهری و کنونی خود را پیدا کرد.

در ابتدا به علت حاصلخیز نبودن زمین‌های کشاورزی‌ این محله، محدوده‌ی نامبرده تقریبا خالی از سکنه بوده، اما بعدها با گسترش شهرنشینی توسط ارامنه‌ی منطقه ساخت و سازهای سنتی در آن شکل گرفته است.

در ادامه‌ی گزارش امروز با هم به تماشای جدیدترین موقعیت‌های رهن و اجاره آپارتمان در این منطقه می‌نشینیم.

موقعیت های اجاره آپارتمان در مجیدیه

مجیدیه جنوبی، کوچه معمار 55 متر 1 اتاق23 سال ساخت طبقه 4مشاهده جزئیات ملک

مجیدیه جنوبی، استادحسن بنا 40 متر بدون اتاق22 سال ساخت همکف مشاهده جزئیات ملک

همچنین بخوانید:

رهن خانه در تهران ؛ بهترین محله های تهران کدامند؟

اجاره خانه در زعفرانیه ؛ محله ای آرام برای زندگی

اجاره خانه در امیرآباد ؛گزینه ای خوب برای زندگی

خرید ویلا در کیش ؛ تعطیلاتی زیبا در ویلای شخصی!

خرید آپارتمان در میرداماد ؛تصمیم خوش سلیقه ها

خیابان میرداماد یکی از خیابان‎های اصیل و زیبای تهران است که موقعیت‎های مناسبی را برای خرید آپارتمان به‎وجود آورده است.

خرید آپارتمان در میرداماد

شاید شما نیز تا کنون به شرایط خرید آپارتمان در میرداماد و قیمت ملک‎های این منطقه فکر کرده باشید. اما قبل از اقدام برای خرید خانه، باید اطلاعات جامعی درباره‎ی این محدوده به‎دست آورید.

منطقه 3 تهران با وسعتی در حدود 3 هکتار، دارای محلاتی نظیر دروس، قلهک، شیخ بهایی، ظفر و…است که میرداماد یکی از نواحی آن محسوب می‎شود و بر اساس برخی از منابع، این بلوار به نام میربرهان‌الدین محمدباقر استرآبادی معروف به میرداماد، فیلسوف و فقیه دوره صفویان و از ارکان مکتب فلسفی اصفهان نام‌گذاری شده‌ است.

واضح و روشن است که یکی از موارد مهمی که می‎تواند از اولویت‎های مهم در خرید خانه محسوب شود، وجود موقعیت‎های تفریحی و رفاهی آن محدوده است.

مراکز تفریحی و آموزشی

به گزارش مجله دلتا، این منطقه از لحاظ گردشگری و وجود مراکز تفریحی دارای شرایط بسیار خوبی است و پارک‎های بسیار بزرگ و وسیعی مانند پارک ملت، بهشت مادران، طالقانی، آب و آتش و بسیاری پارک‎ها و فضاهای سبز درون‎محله‎ای در آن وجود دارد که توانسته‎اند نیاز منطقه و ساکنان را برای ایجاد محیطی سالم و شاداب در جهت گذران اوقات فراغت تامین کنند.

همان‎طور که می‎دانید، وجود چنین مراکزی در نزدیکی محل زندگی می‎تواند یکی از فرصت‎های بسیار مناسب برای برقراری ارتباط موثر بین افراد و در نهایت یادگیری مهارت‎های فردی و گروهی انسان‎ها محسوب شود؛ بنابراین وجود مراکز تفریحی و ورزشی مناسب می‎تواند راه رسیدن به این هدف بزرگ را هموارتر کند و با ایجاد محیطی سالم، اوقات فراغت تمام اهالی خانه را پر کند.

از دیگر اماکن مهم و قابل توجه این محدوده نیز می‎توان به مجتمع تجاری کامپیوتری پایتخت، دانشگاه خواجه‎نصیر و دانشکده علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران اشاره کرد.

با تمام این اوصاف اگر شما نیز دنبال خانه‎ای خوب می‎گردید، می‎توانید در ادامه گزارش به‎روزترین آپارتمان‎های فروشی این منطقه را مشاهده کنید.

موقعیت های خرید آپارتمان در میرداماد 

میرداماد، نفت 110 متر 2 اتاق نوسازطبقه 3 مشاهده جزئیات ملک

میرداماد، خیابان وزیری 147 متر 3 اتاق4 سال ساخت طبقه 1مشاهده جزئیات ملک

همچنین بخوانید:

خرید آپارتمان اداری در تهران ؛ شروع یک کسب و کار موفق

خرید خانه در هروی ، یک انتخاب هوشمندانه!

خرید آپارتمان در آجودانیه ؛ سقفی ایده‎آل برای زندگی

اجاره خانه در زعفرانیه ؛ محله ای آرام برای زندگی

طراحی دکوراسیون داخلی منزل ؛5 اشتباه که نباید انجام دهید

آیا از اشتباهات رایجی که در دکوراسیون داخلی منازل وجود دارد خبر دارید؟

طراحی دکوراسیون داخلی منزل

  

برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل به  صورت اصولی باید از یکسری اصول و قوانین پیروی کرد. کار چیدمان منزل را  نباید دست کم بگیرید و حتی اگر می‌توانید از یک طراح داخلی برای خرید و  چیدن وسایل مورد نیاز خانه‌تان کمک بگیرید.

به گزارش مجله دلتا به نقل از سایت پویانو تنها با مطالعه و آگاهی کامل از قوانین چیدمان داخلی است که می‌توانید به یک خانه‌ی زیبا و در عین حال بی عیب و نقص دست پیدا کنید.

اما با این اوصاف باز هم اشتباهات رایجی  وجود دارد که اغلب افراد در دکوراسیون خانه‌ی خود آنها را مرتکب می‌شوند.  ولی نگران نباشید، ما امروز قصد داریم تا 5 اشتباه رایج در طراحی دکوراسیون  داخلی را به شما معرفی کنیم تا با آگاهی کامل از آنها صاحب خانه‌ای زیبا  شوید.

چیدمان خانه براساس مد

توجه بیش از اندازه به مد یکی از اشتباهات  رایج در دکوراسیون خانه است. چیدن منزل بر اساس ترندهای روز شاید در نگاه  اول کار خاصی به نظر بیاید، اما بعد از گذشت زمان، وجود این همه رنگ و لعاب  که امروز به دنیای دکوراسیون وارد شده شما را اذیت خواهد کرد.

هیچ‌وقت صرفاً به خاطر این که یک طرح یا  رنگ خاص مُد شده، خودتان را ملزم به اجرای آن نکنید. به عبارت دیگر، هرگز  ایده‌ای را که همه از آن تعریف می‌کنند، به کار نبرید، مگر این که خودتان  آن را دوست داشته باشید.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل

ترندها و چیدمان‌های بر اساس مد وقتی تازه  از راه رسیده‌اند، جذاب و خوش آب و رنگ هستند، اما به محض این که کنار  روند، یا طرح و رنگ جدیدی جایگزین آنها شود، شما را دلزده خواهند کرد؛  بنابراین سعی کنید تا همیشه حد اعتدال را نگه دارید و به جای ترندها،  طرح‌هایی را دنبال کنید که همیشه زیبا هستند.

استفاده بیش از اندازه از رنگ ها

یکی از اشتباهات پر تکرار در طراحی داخلی  منازل، به کارگیری رنگ‌های بیش از حد است. برخی از افراد تصور می‌کنند خانه  یک بوم نقاشی است و هرچه رنگ بیشتری را در دیوارها، لوازم خانه، پرده‌ها  و… به کار ببرند بهتر است. در صورتی‌که این تصور اشتباهی است. خانه محل  زندگی است و جایی است که در آن استراحت می‌کنید. شاید رنگ‌های مختلف در  کنار هم برای چند دقیقه جالب باشند، اما چیزی نمی‌گذرد که چشم شما را خسته  کرده و آرامش‌تان را سلب می‌کنند.

دکوراسیون داخلی

استفاده از چند طرح

مورد دیگری که می‌تواند منجر به بروز یک  اشتباه در طراحی داخلی شود، استفاده‌ی نامناسب از چند طرح در کنار هم است.  طرح‌ها به دکوراسیون منزل ما رنگ و روح می‌دهند، اما افراط در استفاده از  آن‌ها یک اشتباه بزرگ است.

ترکیب طرح‌های ناهمخوان و پرتکرار در کنار  هم نه تنها به زیبایی خانه کمکی نمی‌کند، بلکه باعث شلوغی فضا نیز می‌شوند  و چشم را خسته می‌کنند.

کاغذ دیواری

انتخاب رنگ اشتباه

یکی دیگر از اشباهات رایج در طراحی داخلی  خانه، انتخاب نادرست رنگ است. انتخاب رنگ یکی از موارد بسیار مهم است که  باید اصول صحیح استفاده از آن در دکوراسیون داخلی خانه‌ را رعایت کنید.

انتخاب رنگ‌های بیش از حد مشابه، نه تنها باعث زیبایی دکوراسیون نمی‌شود، بلکه چشم را آزار داده و باعث خستگی آن می‌شود.

برای انتخاب درست به جای این‌که از یک رنگ  یا یکسری رنگ‌های مشابه هم در دیزاین خانه استفاده کنید. بهتر است که دو  یا سه رنگ را به کار ببرید، حتی اگر با هم متضاد باشند. گاهی اوقات همین  تضاد یا کنتراست موجود در رنگ‌ها باعث ایجاد یک فضای جذاب‌ می‌شود.

رنگ در دکوراسیون

انتخاب رنگ تیره برای فضاهای کوچک

هر کدام از رنگ‌ها خاصیت‌های متفاوتی دارند. اما باید بدانید که هرگز نباید از رنگ‌های تیره در فضاهای کوچک استفاده کنید.

مطمئناً هیچ کس نمی‌خواهد فضای منزل کوچک  خود را از چیزی که هست کوچک‌تر جلوه دهد. رنگ‌های تیره با توجه به این که  نور را جذب کرده و از بازتاب آن جلوگیری می‌کنند، فضا را تاریک و کوچک‌تر  نشان می‌دهند؛ بنابراین سعی کنید در طراحی داخلی فضاهای کوچک از رنگ‌های  روشن‌تر استفاده کنید، تا هم به شادابی روحی‌تان کمک کند و هم فضای موجود  را بزرگتر و دلبازتر نشان دهد.

 

دکوراسیون پذیرایی

همچنین بخوانید:

دکوراسیون حصیری ؛ تلفیق مدرنیته و طبیعت 

ترندهای دکوراسیون داخلی ؛ برترین های سال 2019 

8 مدل قفسه مدرن ؛ زیبایی بخش طراحی دکوراسیون داخلی 

آینه کاری دیوار ؛ تحولی در دکوراسیون داخلی