seo site

seo site

جایی برای سئو سایت ها به صورت حرفه ای
seo site

seo site

جایی برای سئو سایت ها به صورت حرفه ای

چاپ روی شیشه با ارزانترین قیمت از آی آر چاپ

اگر بخواهید در خانه خود یک طرح طبیعی زیبا را در قالب یک دیوارپوش شیشه‌ای بزرگ داشته باشید و یا اگر دوست داشته باشید روی ظروف یا پنجره‌های شیشه‌ای خود طرح زیبایی را با رزولوشن بالا حک کنید، استفاده از چاپ روی شیشه، یک گزینه عالی می‌تواند باشد. همچنین استفاده از این روش در تبلیغات محیطی و تجاری می‌تواند کارایی بلند مدت و در نتیجه صرفه اقتصادی خوبی برای شما داشته باشد. چاپ روی شیشه و آینه در حال حاضر به روش‌های مختلفی انجام می‌شود و از چاپ عکس روی شیشه در خانه به کمک قالب‌های آماده و اسید شیشه، تا روش چاپ روی شیشه UV را در بر می‌گیرد. البته استفاده از روش‌هایی مانند چاپ تامپو روی شیشه و یا چاپ سیلک روی شیشه هم در این بین شایع است که از تکنولوژی‌های قدیمی‌تری استفاده می‌کنند و کیفیت و قیمت کمتری هم نسبت به چاپ UV‌ دارند. در این روش‌ها معمولاً از رنگ مخصوص چاپ روی شیشه استفاده می‌شود. در این مطلب در مورد یکی از پیشرفته‌ترین روش های چاپ شیشه یعنی چاپ دیجیتال UV و کاربردها و مزایای آن صحبت خواهیم کرد.

کاربردهای چاپ روی شیشه

چاپ روی شیشه مصارف زیادی هم در حوزه دکوراسیون خانگی و اداری و هم در حوزه کالاهای مختلف که از بدنه شیشه‌ای استفاده می کنند، دارد. معمولاً برای چاپ روی شیشه عطر، چاپ روی شیشه ادکلن، چاپ روی شیشه نوشابه، چاپ روی شیشه لاک و ظروف از روش‌هایی مانند چاپ تامپو یا سیلک استفاده می‌شود ولی برای چاپ با کیفیت و رزولوشن بالا روی شیشه‌های تخت از چاپ  uv‌استفاده می‌شود که مهمترین مصادیق آن در حوزه دکوراسیون خانگی و اداری و همچنین امور تبلیغاتی است.

سفارش اینترنتی چاپ روی شیشه در irchap

برای چاپ روی شیشه از طریق آنلاین در irchap  باید بعد از ثبت نام در سایت، محصول مورد نظر را انتخاب کنید و با واریز مبلغ، آن را در درب منزل تحویل بگیرید. طرح چاپ روی شیشه در ابعاد و رنگ های مختلف در سایت موجود هست. شما می‌توانید فقط با یک کلیک، طرح مورد علاقه خود را سفارش دهید.

در صورت نیاز به چاپ طرح اختصاصی می‌توانید آن را برای ما ارسال کنید. مناسب بودن کیفیت فایل باعث افزایش سرعت در انجام کار شما خواهد بود. در غیر این صورت فایل شما توسط کارشناسان irchap بررسی و تغییرات لازم از جهت کیفیت یا اندازه روی آن انجام خواهد شد. چاپ روی شیشه در شرکت irchap به کمک روش‌های مختلف موجود در بازار از جمله دستگاه چاپ UV، چاپ با لیزر، چاپ سیلک و چاپ تامپو انجام می‌شود. در صورتی که بخواهید از نهایت کیفیت استفاده کنید، بهتر است از دستگاه چاپ UV استفاده کنید. چاپ با وسایل دیگر معمولاً از کیفیت و قیمت پایین‌تر برخوردار است. ابعاد شیشه، یکنواختی یا غیر یکنواختی طرح شما، رنگ استفاده شده، سکوریت یا غیر سکوریت بودن شیشه و … از مواردی هستند که ممکن است بر قیمت چاپ روی شیشه شما تأثیرگذار باشد.

برای مشاهده بیشتر مطالب اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.