seo site

seo site

جایی برای سئو سایت ها به صورت حرفه ای
seo site

seo site

جایی برای سئو سایت ها به صورت حرفه ای

آگهی های استخدام راننده پایه یک امروز در نیازمندهای همشهری


رانندگی مهارت و توانایی به حرکت درآوردن هر وسیله ی نقلیه است. که نیازمند فراگیری دانش مرتبط و افزایش مهارت در انجام این کار است. این شغل از جمله مشاغل خدماتی است که اکثر افراد به عنوان شغل دوم خود آن را انتخاب می کنند. شغل رانندگی نیز دسته بندی های مختلفی دارد که با توجه به نوع وسایل نقلیه ای که افراد تمایل به کار با آن را دارند مشخص می شود. در سایت راهنما در بخش استخدام  راننده می توانید آگهی های به روز را مشاهده و در صورت نیاز استخدام شوید.

 

انواع گواهینامه مورد نیاز رانندگان

راننده ها برای رانندگی با وسایل نقلیه متفاوت نیازمند گواهینامه های متفاوتی هم هستند. گواهینامه پایه یک مخصوص آن دسته از افرادی است که تمابل به رانندگی با وسایل نقلیه سنگین را دارند. راننده کامیون، راننده لیفتراک، راننده جرثقیل، راننده اتوبوس و راننده تریلی و به طور کلی وسایل نقلیه بالای 6 تن وزن و وسایل نقلیه مسافربری بالای 26 نفر نیازمند داشتن این گواهینامه می باشید.

رانندگی با گواهینامه پایه دو مخصوص آن دسته از افرادی است که تمایل به رانندگی با وسایل نقلیه نیمه سنگین مانند ون، آمبولانس، ماشین آتش نشانی، مینی بوس و دیگر ماشین­های نیمه سنگین باربری و مسافربری دارند. این دسته از ماشین ها مجموعا تا 6 تن وزن و ظرفیت کم تر از 26 مسافر را شامل می شود. اخذ گواهینامه پایه دوم رانندگی شرایط پیچیده ­تری به نسبت گواهینامه پایه سوم دارد.

رانندگی با گواهینامه پایه سه نیز عمومی ترین گواهینامه ای است که اغلب وقتی اسمی از گواهینامه می آوریم مد نظرمان می باشد .این گواهینامه مخصوص ماشین های سواری شخصی، تاکسی، خودرو های تشریفاتی می باشد. که البته بنا بر تخصص و مهارت و همچنین علاقه راننده در هر بخش شروع به فعالیت می کند. دارندگان گواهینامه پایه سه می توانند خودرو هایی با حداکثر مجموع وزن 3.5 تن را رانندگی کنند.

لازم به ذکر است که داشتن گواهینامه ی پایه سه برای دریافت گواهینامه ی پایه دو و گواهینامه ی پایه دو برای گرفتن گواهینامه پایه یک شرطی لازم الاجرا می باشد. که بنابر توانایی وصلاحیت راننده در پایه قبلی و قبول شدن در آزمون پایه بعدی میتواند گواهینامه ی بالاتری دریافت کند.

دسته آخر گواهینامه موتور است که مخصوص موتورسیکلت می باشد و راننده پس از دریافت آن، تنها می تواند راکب موتور سیکلت باشد.

 

محل کار رانندگان

تاکسی های اینترنتی، ناوگان حمل و نقل شهری، رانندگان بخش های تشریفاتی در ادارات و مجالس، آژانس ها، پیک موتوری در رستوران ها وغیره، باربری ها، سرویس های مدارس و ادارات و در نهایت راننده شخصی، از بخش هاتیی است که رانندگان می توانند استخدام و در نهایت مشغول به کار شوند.

 https://rahnama.com/category/1004/1045/استخدام/راننده?text=+پایه+یک

شخصیت های مناسب شغل رانندگی

در انتخاب شغلی صحیح و درست عوامل مختلفی مانند ارزشها، علایق، ارزش های خانوادگی، نیاز جامعه و وجود دارد. بنابراین مهمترین کاری که هر شخص باید برای خود  باید انجام دهد شناسایی شخصیت خود و انتخاب شغل متناسب با آن می باشد. به طور کلی افراد مختلف با تیپ شخصیت های گوناگون می توانند در این شغل موفق باشند و محدودیتی برای شخصی در موفق شدن وجود ندارد. و نمی توان دقیق و مطمئن اعلام کرد که افرادی که از این تیپ شخصیتی برخوردار هستند امکان موفقیت در این شغل را دارند. اما با توجه به آمار های گرفته شده افرادی توانسته اند در این شغل فعالیت خود را ادامه دهند که عاشق رانندگی بودند و علاقه به ارتباط با دیگران دارند. اگر جزء افرادی هستید که در کنار علاقه ای که به رانندگی دارید فردی صبور و با حوصله هستید این شغل می تواند مناسب شما باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.