seo site

seo site

جایی برای سئو سایت ها به صورت حرفه ای
seo site

seo site

جایی برای سئو سایت ها به صورت حرفه ای

خرید آپارتمان در امیریه ؛ قیمتی مناسب با دسترسی خوب

کوچه‌های امیریه برای اهالی این محله قدیمی پر از خاطرات است، خانه‌هایی قدیمی و زیبا که روح شهر را زنده نگه می‌دارند.
خرید آپارتمان در امیریه

خرید آپارتمان در امیریه را از سایت دلتا بخواهید.

آیا تاکنون به خرید آپارتمان در امیریه فکر کرده‌اید؟ پاسخ شما هر آنچه که باشد نیاز به اطلاعات دارید، اطلاعاتی که بتواند شما را در شناخت دقیق این محله راهنمایی کند و بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاورد.

موقعیت جغرافیایی

برای خرید آپارتمان در امیریه تهران ابتدا باید درباره نقشه محله امیریه و منطقه‎ی آن آگاهی پیدا کنید. امیریه تهران در منطقه 11 و 12 این شهر واقع شده و جزو بخش‎های مرکزی پایتخت به حساب می‎آید و تشکیل محلات قدیمی این دو منطقه سابقه دیرینه‎ای دارند.

منطقه 11 پایتخت دارای بافت قدیمی و سنتی است که با مساحتی بسیار وسیع با 4 ناحیه و 17 محله در قلب تهران واقع شده است. این منطقه از شمال به میدان انقلاب و خیابان آزادی، از شرق به خیابان‎های وحدت اسلامی و حافظ، از جنوب به میدان راه آهن و خیابان شوش و از غرب به خیابان‎های شهید نواب صفوی، شهید ابراهیمی و میدان حق شناس محدود می‎شود.

منطقه 12 نیز همچون منطقه 11 به علت داشتن مراکز علمی، نظامی و سیاسی بی‌شماری در حوزه‌ی خود جزو مراکز مهم برای خرید آپارتمان در این شهر محسوب می‎شود و خرید آپارتمان در آن می‎تواند اقدامی خوب و موثری به حساب آید.

این منطقه از سمت شمال به خیابان انقلاب، از سمت جنوب به خیابان شوش از سمت شرق به خیابان 17 شهریور و از سمت غرب به خیابان‌های حافظ و وحدت اسلامی منتهی می‌شود.

امیریه کجا است؟

محله امیریه در جنوب شهر تهران واقع شده است. این محله از شمال به محله منیریه و از جنوب به محله فروزش و قلمستان منتهی می‌شود.

دسترسی های شهری

محله  امیریه دارای ایستگاه تاکسی و خط اتوبوس BRT خیابان ولیعصر است. همچنین از نزدیک ترین ایستگاه‌های مترو به این محله می‌توان از ایستگاه مترو منیریه نام برد.

ویژگی‌های محله امیریه

از بناهای قدیمی و مهم این محله قدیمی می‌توان به باغ امیریه، عبادتگاه شاه ورهرام ایزد زرتشتیان در خیابان ژیان، مرکز ناشنوایان سماء، مسجد ولی الله اعظم (سنگلجی)، خیابان فرهنگ که از راسته‌های قدیمی این محله است، گرمابه انصاری، سرپل امیربهادر، مهدیه تهران و خانه های قدیمی آن اشاره کرد.

همچنین از ویژگی­‎های فرهنگی مهم این منطقه نیز می‌توان به سرای محله امیریه اشاره کرد که با برگزاری کلاس‎ها و دوره‎های مهم فرهنگی، علمی و هنری نقش مهمی را در پیشبرد مسائل فرهنگی منطقه برعهده دارد.

برای جستجوی ملک و مشاهده آپارتمان‌های موجود در این منطقه ایـــنجـــا کلیک کنید.

طراحی خانه کوچک فقط در ۱۸ مترمربع!

طراحی و دکوراسیون خانه‌های کوچک از آنچه که می‌دانید سخت‌تر است، زیرا طراح مجبور است که در یک فضای کوچک تمام محیط‌های لازم برای زندگی مانند آشپزخانه، اتاق خواب، حمام و... را بگنجاند.
طراحی خانه کوچک

امروز استفاده از طراحی‌های خلاقانه و چیدمان‌های نوین در صنعت ساخت و ساز و دکوراسیون داخلی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و یک طراح هرچه بیشتر بتواند از فضاهای کوچک بیشترین بهره را ببرد موفق‌تر خواهد بود.

در مقاله امروز می‌خواهیم یک خانه کوچک 18 متری را به شما نشان دهیم که با ایده‌هایی ساده اما کاربردی طراحی شده است. در نگاه اول شاید زندگی کردن در چنین فضای کوچکی بعید به نظر بیاید، اما بعد از تماشای عکس‌ها و خواندن مطالب این گزارش خواهید دید که چطور می‌توان از یک محیط کوچک بهترین استفاده را کرد و آن را همانند خانه‌های بزرگ طراحی نمود.

طراحی یک خانه کاربردی فقط در 18 مترمربع

طراحی داخلی متنوع و جذاب این آپارتمان بسیار کوچک، به زیبایی و با ارائه راهکارهایی متنوع، به صورت کاملاً مینیاتوری دیزاین شده است. این آپارتمان کوچک با مساحت 18 متر مربع در یک ساختمان کلاسیک قرار گرفته که نمونه باشکوهی از روند تطبیق زیبایی دکوراسیون در حین کاربردی بودن برای آسایش بیشتر اهالی ساکن را تداعی می‌کند.

طراحی منحصربه‌فرد بالکن در این آپارتمان بسیار کوچک، معماری منحصر به فردی را ایجاد کرده و مکانی چالش برانگیز با چاشنی هنری را به وجود آورده است. در این نوع طراحی از حداقل فضا استفاده شده و جلوه مدرن و زیبایی شکل گرفته است.

طراحی خانه کوچک فقط در 18 مترمربع

چیزی که از نمای ساختمان دیده می‌شود، بالکنی ظریف به همراه درهای شیشه‌ای و ساختاری گشوده و نورگیر در سقف است که سبب شده تا فضا بسیار پویا به نظر بیاید و جلوه‌ای معاصر را یادآور شود.

در محیط این خانه، آرایش فضای داخلی با کف بتنی و صاف نیز زیبایی تاثیر گذاری را به وجود آورده است.

طراحی داخلی

از راهکارهای معماری و طراحی هوشمندانه این خانه کوچک، تعبیه قسمت هایی برای فضای ذخیره سازی پنهان و استفاده از عناصر مبلمانی تاشو (مانند میز ناهار خوری) است که به راحتی از کمدها خارج می‌شود و فضایی برای محیط غذاخوری و یا مطالعه افراد را مهیا می‌سازد.

دکوراسیون خانه های کوچک

در قسمت دیگر استفاده از تختخواب‌های پلت فرم با ارتفاع بالاتر از سطح کف مورد توجه است. از این طریق در حین ایجاد تفکیک فضایی برای قسمت خواب و استراحت و خصوصی‌تر نمودن فضا، سعی شده تا از پله های تخت خواب و قسمت زیرین آن برای ذخیره سازی وسیله ها استفاده شود.

همچنین طراح با ایجاد قفسه‌هایی برای المان‌های دکوری و کتاب، این حوزه را از دید مستقیم خارج کرده و با ایجاد سطوح، فضای موجود بیشتری را ایجاد کرده است.

طراحی داخلی

سبک دکوراسیون فضا با نور طبیعی ورودی، مکانی ارگانیک و زیبا به همراه رنگ سفید درخشان و فضایی کاربردی در آپارتمان ایجاد کرده که این تاثیرات با به کارگیری گیاهان سبب ایجاد احساس طراوت و پویایی در فضا شده و در همراهی با استفاده از متریال چوب در برخی قسمت‌های مبلمان و فریم‌های پنجره ها تکمیل شده است.

در این آپارتمان کوچک 18 متری با استفاده حداکثری از فضای موجود سعی شده تا با وجود محدویت فضا تمامی حوزه‌ها برای نیاز افراد تامین گردد و علاوه بر زیبایی،کاربردی بودن را با راهکارهایی هوشمندانه در اولویت قرار دهد.

 از ویژگی‌های مثبت طراحی این خانه نُقلی توجه به نقاط قوت پروژه برای تقویت کردن فضای داخلی است. در این آپارتمان با در نظر گرفتن قسمت بزرگی از مساحت موجود به‌عنوان بالکن برای ورود نور و گشایش فضا و همین‌طور بزرگ‌تر جلوه دادن فضا در حین رفع نیاز های روحی افراد یکی از  نقاط عطف در طراحی متناسب و کاربردی فضا است.

دکوراسیون

از سوی دیگر استفاده از مبلمان چندمنظوره و کم جا ایده‌ای بسیار کاربردی و در عین حال ضروری برای چنین فضاهایی محسوب می‌شود که می‌تواند با وجود محدودیت ابعاد، نیازهای بیشتری را پوشش داده و سایر حوزه‌های منزل را بدون تداخل و محدودیت مجزا سازد. در ادامه با مشاهده‌ی تصاویر بیشتر با مجله پیام دلتا همراه باشید.

دکوراسیون خانه 18 متری

خرید آپارتمان در ولنجک ؛ محله‎ای برای زندگی آرام

اگر می‎خواهید اطلاعات مفیدی درباره‎ی محله ولنجک به دست بیاورید تا انتها با این گزارش همراه باشید.

خرید آپارتمان در ولنجک و داشتن خانه‎ای آرام و زیبا برای بسیاری از افراد می‎­تواند اتفاقی خوب و ویژه محسوب شود. ولنجک یکی از محلات مرفه­‎نشین منطقه 1 تهران است که به خاطر هم‎جواری با مناطق کوهپایه‎ای قله توچال، دارای آب و هوای بسیار خوب و دلپذیر است.

به گزارش مجله پیام دلتا، این منطقه با خیابان‎ها و محلات بسیار خوبی هم‎جوار است که از جمله مهمترین آن‌ها می‎توان به خیابان‎های ساسان، سیزدهم، امیرآبادی و دانشجو اشاره کرد.

دسترسی شهری:

خیابان ولنجک به لحاظ شرایط حمل و نقل عمومی شهری از وضعیت نسبتاً خوبی برخوردار است و به دلیل آنکه این محدوده خارج از طرح ترافیک است به راحتی می‎توان با اتومبیل شخصی در این محدوده تردد کرده یا با استفاده از نزدیکترین خط مترو که ایستگاه تجریش است به سایر نقاط شهر دسترسی داشت.

همچنین مسیر ولنجک یکی از معابر عمومی است که دسترسی به اماکن مهمی مانند بام تهران، تله کابین توچال، دانشگاه شهید بهشتی و سالن اجلاس سران را راحت‎تر کرده است.

مراکز درمانی:

برای برخی از افراد وجود مراکز بیمارستانی و درمانی در نزدیکی محل زندگیشان از اهمیت ویژه‎ای برخوردار است. خوشبختانه در محدوده‎‎ی نام برده مراکز درمانی خوبی وجود دارد که به راحتی توانسته‎اند نیاز ساکنین به این بخش را مرتفع کنند. از بیمارستان‎های مهم این منطقه می‎توان به بیمارستان آیت الله طالقانی، بیمارستان رامتین، کلینیک دی و مرکز جراحی ولنجک اشاره کرد.

مراکز خرید ولنجک و حوالی آن:

  • مرکز خرید ولنجک
  • مرکز خرید توچال
  • مرکز خرید خلیج فارس
  •  مرکز خرید هشت بهشت زعفرانیه (در حال احداث)
  •  فروشگاه‌های زنجیره‌ای حامی (شعبه ولنجک)
  •  بازار روز میوه و تره بار ولنجک
  • مرکز خرید تعاونی تحقیقات گیاه پزشکی کشور

برای دیدن املاک بیشتر در منطقه ولنجک ایـــنجـــــا کلیک کنید.

اجاره آپارتمان در هفت تیر متری چند؟

برای آگاهی از شرایط اجاره آپارتمان در هفت تیر با این گزارش همراه باشید.
اجاره آپارتمان در هفت تیر

خیابان هفت تیر یکی از خیابان‌های پر جنب و جوش تهران است. میدانی که به هر سمت آن نگاه کنید مغازه‌هایی را خواهید دید که با ویترین‌های رنگارنگ خود جلوه متفاوتی به پایتخت بخشیده‌اند.

هفت‌تیر نام محله‌ای در منطقه هفت تهران است و این میدان یکی از میدان‌های مهم پایتخت محسوب می‌شود که در محدوده‌ی مرکز شهر جای گرفته است.

این خیابان دارای کوچه‌ها و ساختمان‌های بسیار خوش ساختی است و به همین دلیل بازار رهن و اجاره آپارتمان در هفت تیر از رونق نسبی خوبی برخوردار است.

موقعیت جغرافیایی:

به گزارش مجله پیام دلتا، این میدان به لحاظ جغرافیای شهری از سمت جنوب با خیابان‌های شهید مفتح و کریم‎خان زند و از سمت شمال با خیابان شهید مفتح، بهار شیراز و بزرگراه مدرس همجوار است.

این خیابان در منطقه 7 تهران واقع شده است. منطقه 7 به لحاظ جغرافیایی و دسترسی به خیابان‎ها و مناطق دیگر دارای موقعیت‌های خوبی است به این ترتیب که از شمال با مناطق 3و 4، از شرق با منطقه 8، از غرب با منطقه 6 و از سمت جنوب با مناطق 12 و 13 همجوار بوده و امکانات ویژه‎ای را برای ساکنین خود به وجود آورده است.

ویژگی‌های محلی

از ویژگی‎های مهم این منطقه علاوه بر فضای تجاری موجود می‌توان به وجود خیابان‎های اصیل مانند خیابان بهار شیراز اشاره کرد. این خیابان که در بخش شمال شرقی میدان هفت تیر قرار دارد، دارای فضای سبز و پارک‎های متعددی است، اما یکی از ویژگی‎های مهم آن وجود موزه «عکاسخانه شهر» در این محدوده است.

مراکز خرید خیابان هفت تیر

این بخش از شهر تهران دارای جوی پویا و تجاری است که توانسته انواع نام‌های تجاری داخلی و خارجی موجود در بازار پوشاک را در خود جای دهد. از مراکز مهم خرید در این محدوده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • فروشگاه زنجیره ای یاس
  •  پاساژ مادر
  • مغازه ها و پاساژ های سطح خیابان هفت تیر

اجاره آپارتمان در هفت تیر

مراکز درمانی

متاسفانه این بخش از شهر دارای امکانات درمانی ویژه‌ای نیست و ساکنین برای رفع نیازهای درمانی خود غالباً باید از درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های محله‌های مجاور خود استفاده کنند، اما با این اوصاف می‌توان گفت که وجود بیمارستان سجاد و چند درمانگاه کوچک در این محله برخی از مشکلات مربوط به این حوزه را برطرف کرده‌اند.

اماکن تفریحی، ورزشی، رفاهی

  • فروشگاه یاس
  • پارک بهار
  • موزه عکاس خانه
  •  پارک هنرمندان در مجاورت محله

برای مشاهده املاک موجود در این منطقه و آگاهی از قیمت اجاره بهای آپارتمان‌های هفت تیر ایـــنجــــاکلیک کنید.

خانه تهرانی ها کوچک تر می شود؟

خبرها حاکی از آن است که به علت کاهش قدرت خرید مردم تهرانی ها به خانه های کوچک تر رو آورده اند.
خانه تهرانی ها کوچک تر می شود

با افزایش نوسان های بازار مسکن هر روزه شاهد خبرهای جدید در این حوزه هستیم. خبرهایی مبنی بر افزایش قیمت مسکن و کاهش قدرت خرید مردم. اما این بار خبرهای موجود در این حوزه حاکی است که تهرانی‌ها به خانه‌های کوچک‌تر رو آورده‌ و بیشتر مردم به سمت خانه‌های کم متراژ گرایش پیدا کرده اند.

به گزارش مجله پیام دلتا ، طی سال‌های پس از 1392 واحدهای 60 تا 70 متر مربع همواره بیشترین سهم را از تعداد معاملات مسکن شهر تهران به خود اختصاص می‌دادند تا این‌که آذرماه 1397 برای اولین بار این رتبه از آن واحدهای 50 تا 60 متر مربع شد که نشان می‌دهد جهش قیمت مسکن منجر به گرایش تقاضا به سمت واحدهای کوچک متراژ شده است.

این روند با نوسان هایی در ماه‌های آینده مواجه شد و در تیرماه 1398 واحدهای 50 تا 60 متر مربع با 14.6 درصد از کل معاملات، بالاترین سهم را در توزیع فراوانی تعداد معاملات شهر تهران بر حسب سطح  زیربنای و احد مسکونی  از آن خود کردند. خانه‌های 60 تا 70 و خانه‌های 70 تا 80 متر مربع نیز به ترتیب با 13.8 و 11.9 درصد از کل معاملات در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

هم‌چنین مهرماه سال 93 واحدهای بیش از 20 سال 6.6 درصد از کل معاملات را در بر می‌گرفت. این میزان در تیرماه 98 به 10.4 درصد رسیده است. خرید و فروش خانه‌های 16 تا 20 سال نیز از 6.1 درصد در مهرماه 93 به 16.1 درصد از کل معاملات در تیرماه 98 رسید.

با وجودی که تعداد قراردادهای خرید و فروش در تیرماه با 4800 مورد 65 درصد و در 15 روز ابتدای مردادماه با 2020 مورد 78 درصد نسبت به زمان مشابه سال گذشته کاهش داشته، حرکت متقاضیان به سمت واحدهای قدیمی و کوچک متراژ، از نشانه‎های اصلی بازار مسکن در ماه‌های اخیر بوده است. رسیدن تعداد معاملات به کمتر از 5000 مورد در شرایطی که 2 میلیون و 650 هزار واحد مسکونی در پایتخت وجود دارد به این معنااست که معاملات تقریبا قفل شده است.

خانه تهرانی ها کوچک تر می شود

سکونت 77 درصد تهرانی ها در خانه های زیر 100 متر

بازار مسکن شهر تهران به دلیل سوددهی بالا در بخش مسکن لوکس و نیمه لوکس که طی دهه های گذشته وجود داشته با تناقضاتی مواجه شده که هنوز لاینحل باقی مانده است؛ به طوری که با وجود 490 هزار واحد مسکونی خالی در شهر تهران، همچنان روند ساخت مسکن تناسبی با الگوی مصرف ندارد.

مهدی روانشادنیا، کارشناس اقتصاد مسکن با بیان اینکه در شهر تهران تقاضا برای واحدهای کوچک و عرضه در واحدهای بزرگ انجام می‌شود  می‌گوید: «آمار ارایه شده از آذرماه 1397 نشان می‌دهد بالغ بر 23 درصد مردم تهران در خانه های بالای 100 متر مربع و 77 درصد در خانه های کوچکتر زندگی می‌کنند، اما همچنان میانگین متراژ واحدها در پروانه‌های صادره بالای 100 متر مربع است.»

وی می‌گوید: «تقاضا برای واحدهای کوچک و عرضه واحدهای بزرگ منجر به گرانی شدید و کمبود واحدهای کوچک از یک طرف و حدود 500 هزار خانه خالی در استان تهران شده است.»

کمترین تورم مسکن در 5 منطقه جنوبی تهران

پنج منطقه‌ پیشتار تورم ملکی در شهر تهران طی سه سال اخیر به ترتیب مناطق 2، 5، 22، 14 و 21 با  255، 248، 238، 238 و 236 درصد رشد قیمت نسبت تیرماه 1395 بوده‌اند.

کمترین میزان رشد نیز در مناطق 20، 12، 19، 15 و 18 به ترتیب با 168، 179، 184، 185 و 189  درصد افزایش اتفاق افتاده است. همانطور که آمار نشان می‌دهد کمترین میزان افزایش قیمت در مناطق جنوبی بوده و در بین این نقاط، بالاترین میزان رشد قیمت مسکن به منطقه 14 با 238 درصد افزایش قیمت تعلق داشته است.

بررسی وضعیت کنونی بازار حاکی است که مناطق واقع در نیمه شمالی پایتخت به اشباع قیمت رسیده‌اند اما ممکن است مناطق جنوبی ظرفیت اندکی برای افزایش تا پایان شهریورماه 1398 داشته باشند. با این حال هنوز بیشترین تعداد معاملات در مناطق 5، 2 و 4 انجام می‌شود که در تیرماه 12.3، 9 و 9 درصد از کل قراردادهای خرید و فروش در تهران را به خود اختصاص داده اند.