seo site

seo site

جایی برای سئو سایت ها به صورت حرفه ای
seo site

seo site

جایی برای سئو سایت ها به صورت حرفه ای

چاپ روی شیشه با ارزانترین قیمت از آی آر چاپ

اگر بخواهید در خانه خود یک طرح طبیعی زیبا را در قالب یک دیوارپوش شیشه‌ای بزرگ داشته باشید و یا اگر دوست داشته باشید روی ظروف یا پنجره‌های شیشه‌ای خود طرح زیبایی را با رزولوشن بالا حک کنید، استفاده از چاپ روی شیشه، یک گزینه عالی می‌تواند باشد. همچنین استفاده از این روش در تبلیغات محیطی و تجاری می‌تواند کارایی بلند مدت و در نتیجه صرفه اقتصادی خوبی برای شما داشته باشد. چاپ روی شیشه و آینه در حال حاضر به روش‌های مختلفی انجام می‌شود و از چاپ عکس روی شیشه در خانه به کمک قالب‌های آماده و اسید شیشه، تا روش چاپ روی شیشه UV را در بر می‌گیرد. البته استفاده از روش‌هایی مانند چاپ تامپو روی شیشه و یا چاپ سیلک روی شیشه هم در این بین شایع است که از تکنولوژی‌های قدیمی‌تری استفاده می‌کنند و کیفیت و قیمت کمتری هم نسبت به چاپ UV‌ دارند. در این روش‌ها معمولاً از رنگ مخصوص چاپ روی شیشه استفاده می‌شود. در این مطلب در مورد یکی از پیشرفته‌ترین روش های چاپ شیشه یعنی چاپ دیجیتال UV و کاربردها و مزایای آن صحبت خواهیم کرد.

کاربردهای چاپ روی شیشه

چاپ روی شیشه مصارف زیادی هم در حوزه دکوراسیون خانگی و اداری و هم در حوزه کالاهای مختلف که از بدنه شیشه‌ای استفاده می کنند، دارد. معمولاً برای چاپ روی شیشه عطر، چاپ روی شیشه ادکلن، چاپ روی شیشه نوشابه، چاپ روی شیشه لاک و ظروف از روش‌هایی مانند چاپ تامپو یا سیلک استفاده می‌شود ولی برای چاپ با کیفیت و رزولوشن بالا روی شیشه‌های تخت از چاپ  uv‌استفاده می‌شود که مهمترین مصادیق آن در حوزه دکوراسیون خانگی و اداری و همچنین امور تبلیغاتی است.

سفارش اینترنتی چاپ روی شیشه در irchap

برای چاپ روی شیشه از طریق آنلاین در irchap  باید بعد از ثبت نام در سایت، محصول مورد نظر را انتخاب کنید و با واریز مبلغ، آن را در درب منزل تحویل بگیرید. طرح چاپ روی شیشه در ابعاد و رنگ های مختلف در سایت موجود هست. شما می‌توانید فقط با یک کلیک، طرح مورد علاقه خود را سفارش دهید.

در صورت نیاز به چاپ طرح اختصاصی می‌توانید آن را برای ما ارسال کنید. مناسب بودن کیفیت فایل باعث افزایش سرعت در انجام کار شما خواهد بود. در غیر این صورت فایل شما توسط کارشناسان irchap بررسی و تغییرات لازم از جهت کیفیت یا اندازه روی آن انجام خواهد شد. چاپ روی شیشه در شرکت irchap به کمک روش‌های مختلف موجود در بازار از جمله دستگاه چاپ UV، چاپ با لیزر، چاپ سیلک و چاپ تامپو انجام می‌شود. در صورتی که بخواهید از نهایت کیفیت استفاده کنید، بهتر است از دستگاه چاپ UV استفاده کنید. چاپ با وسایل دیگر معمولاً از کیفیت و قیمت پایین‌تر برخوردار است. ابعاد شیشه، یکنواختی یا غیر یکنواختی طرح شما، رنگ استفاده شده، سکوریت یا غیر سکوریت بودن شیشه و … از مواردی هستند که ممکن است بر قیمت چاپ روی شیشه شما تأثیرگذار باشد.

برای مشاهده بیشتر مطالب اینجا کلیک کنید

کاربرد های چاپ روی شیشه !

چاپ روی شیشه می تواند کاربردها و ارزش شیشه را افزایش دهد و امکانات طراحی های زیبا و کاربردی و طیف وسیعی از برنامه ها را گسترش دهد. صنعتی ، تجاری ، خودرو ، طراحی داخلی و معماری. شیشه یک ماده سنتی است که برای اهداف تزئینی به یک رسانه مدرن تبدیل شده است. شخصی که از نحوه چاپ روی شیشه تعجب می کند ، می فهمد که گزینه ها و تکنیک های مختلفی برای انتخاب وجود دارد. فن آوری های پیشرفته برای چاپ روی شیشه نه تنها نوید پتانسیل طراحی را می دهند ، بلکه به منظور ارتقا flex انعطاف پذیری ، دوام و پایداری سطح خارجی و داخلی نیز عمل می کنند. برای سفارش چاپ روی شیشه اینجا کلیک کنید. دو رویکرد اصلی چاپ روی شیشه ، چاپ روی صفحه و چاپ شیشه و سرامیک دیجیتال است. هر دو روش با استفاده از تکنیک های مختلف ، انواع تجهیزات و جوهرها ، نتایج و مزایای بسیار خوبی را ارائه می دهند ، با درجات مختلف قابلیت انعطاف پذیری و هزینه. گزینه سوم چاپ دیجیتال UV است که مزایای چاپ دیجیتال را ارائه می دهد ، اما به طور معمول نمی تواند با دوام بالای چاپ صفحه یا چاپ دیجیتال سرامیک مطابقت داشته باشد. گزینه های اصلی چاپ چاپ صفحه روی شیشه روش چاپ صفحه در واقع یک روش سنتی است که برای چندین دهه با موفقیت مورد استفاده قرار گرفته است. چاپ صفحه برای هر دو سطح داخلی و خارجی مناسب است و از دوام بالایی برخوردار است. در این روش از استنسیل و صفحه مشبک برای ایجاد طرح استفاده می شود. جوهر با استفاده از چسب بر روی صفحه پخش می شود. در حالی که استنسیل مناطق خاصی از شیشه را مسدود می کند ، دیگران را باز می گذارد تا جوهر عبور کند.

نتیجه یک تصویر ، الگو یا عنصر طراحی با کیفیت است. سپس جوهر "شلیک" می شود تا به لیوان بچسبد. چاپ صفحه روی شیشه حداکثر به چهار رنگ محدود می شود. هر رنگ به یک تنظیم طولانی و زمان آماده سازی و هزینه های ثابت بالا نیاز دارد. چاپ صفحه برای تولید چاپ شیشه با حجم بالا در کاربردهای تجاری ، صنعتی و معماری ایده آل است. چاپ دیجیتال روی شیشه انعطاف پذیری چاپ دیجیتال روی شیشه ، دنیای جدیدی از گزینه ها و مزایای جذاب را برای پردازنده های شیشه ای ، معماران و طراحان باز می کند. برای چاپ دیجیتال روی شیشه دو روش وجود دارد: چاپ قابل درمان با اشعه ماورا بنفش ، و چاپ دیجیتال سرامیک. • فناوری چاپ دیجیتال UV از جوهرهای آلی استفاده می کند و از اشعه ماوراio بنفش برای ترمیم (خشک کردن) جوهر روی سطح شیشه استفاده می کند. این فناوری ترکیبات رنگی نامحدود را امکان پذیر می کند. چاپ UV دیجیتال روشی سریع و اقتصادی برای چاپ تصاویر با کیفیت و قابل تنظیم بر روی شیشه برای کاربردهای کوتاه مدت معماری و طراحی داخلی است. با این حال ، دوام و مقاومت در برابر خراش محدود است و کمبود جوهر عملکردی وجود دارد.

برای دیدن مقاله های چاپ روی شیشه به این لینک مراجعه کنید: https://lms.tuit.co.za/eportfolios/599/Home/printglass__

• چاپ سرامیک دیجیتال روی شیشه رویکردی متفاوت با UV دیجیتال دارد. با چاپ دیجیتال سرامیک ، جوهرها حاوی فریت سرامیکی (در اصل ذرات نانو شیشه مخلوط با رنگدانه های رنگی) هستند و پس از چاپ در شیشه ذوب می شوند ، به طوری که جوهرها به یک قطعه جدایی از شیشه های چاپ شده تبدیل می شوند. در مقایسه ، جوهرهای UV دیجیتال درون شیشه ذوب نمی شوند. بلکه آنها را در بالای شیشه قرار داده و سپس درمان می کنند ، و یک لایه چاپی بسیار نازک روی سطح شیشه ایجاد می کنند. فناوری چاپ شیشه و سرامیک دیجیتال - ابتکاری و همه کاره چاپ شیشه و سرامیک دیجیتال فرصت های گسترده و راه حل های همه کاره با انعطاف پذیری نامحدود طراحی و توانایی ترکیب خلاقیت با عملکرد بالا برای برنامه های طراحی در هر مقیاس را ارائه می دهد. به این هزینه و زمان راه اندازی کم اضافه کنید و این فناوری نوآورانه راهی عالی برای ترکیب رنگ و سبک زنده برای کارهای چاپی سفارشی و کاربردهای کاربردی مانند شیشه اتومبیل است. یکی دیگر از مزایای فن آوری چاپ شیشه و سرامیک دیجیتال ، توانایی تولید محصولات منحصر به فرد است که می تواند جلوه های طبیعی را با یک پالت رنگ نامحدود در خود داشته باشد. جوهرهای سرامیکی دیجیتال ، مانند مرکب های ساخته شده توسط Dip-Tech ، ابتکاری ترین و همه کاره ترین جوهرها برای چاپ روی شیشه هستند. آنها قابلیت های بیشتری را برای برنامه های داخلی و خارجی فراهم می کنند ، مانند کنترل خورشیدی ، مقاومت در برابر تابش خیره کننده و بازتاب ، و انتشار نور و کنترل انتقال نور که مطابق با استانداردهای صنعت و دوام مورد نیاز است.

منبع : h
ttps://www.dip-tech.com/about/articles/38-articles/88-how-do-you-print-on-glass-options-and-techniques-explained-2

استعلام پیامکی سیم کارت‌ ثبت شده

استعلام پیامکی سیم کارت‌ ثبت شده



برای ساماندهی سیم کارتهای با هویت متناقض، سامانه استعلام خدمات مربوط به سرویس‌های مخابراتی ثبت‌شده به نام مشترکان راه‌اندازی شده است؛ سامانه‌ای که می توانید استعلام پیامکی سیم کارت‌ ثبت شده را مشخص کنید.

به گزارش ایلنا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، هفدهمین قسمت از سری ویدئوهای «ایران هوشمند» سامانه استعلام خدمات مربوط به سرویس‌های مخابراتی که از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات راه‌اندازی شده را مورد بررسی قرار داده است.

در این سامانه شما می‌توانید تعداد تمامی سرویس‌های مخابراتی که به نام شما ثبت‌شده است را استعلام کنید. نتیجه این استعلام به خط تلفن همراه اعلام‌شده توسط شما پیامک می‌شود. در فاز اول طرح، تعداد سیم‌کارت‌های شما در اپراتورهای تلفن همراه و در فازهای بعد، تعداد سایر سرویس‌های مخابراتی نظیر ADSL، تلفن ثابت، TD-LTE، وایمکس و… اعلام می‌شود.

برای مراجعه به این سامانه کافی است به سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به نشانی www.cra.ir و بخش استعلام سرویس‌های مشترکین مراجعه کرده و با ثبت اطلاعات هویتی خود، پیامک حاوی تعداد سیم‌کارت‌های ثبت‌شده و سایر خدمات سرویس‌های مخابراتی به نامتان را از طریق پیامک دریافت کنید.

همچنین برای استعلام پیامکی سیم کارت‌ ثبت شده  می‌توانید با ارسال پیامک حاوی شماره ملی به سرشماره ۳۰۰۰۱۵۰ مطلع شوید.

چالش مومو از خیال تا واقعیت

چالش مومو از خیال تا واقعیت


از تصویر انسان‌های لاغر گرفته تا بچه‌هایی که مواد شوینده می‌خورند، یک تاریخ طولانی و غنی از چالش‌های ترسناک اینترنتی هستند که سبب رعب و وحشت والدین شده‌اند. جدیدترین مورد اضافه شده به این چالش‌های اینترنتی، Momo  است. یک چالش آنلاین که گویا به نوعی ترکیبی از قسمت سریال Black Mirror «خفه شو و برقص» و نهنگ آبی است. ادعا می‌شود که مومو با تشویق کودکان برای نوشتن شماره‌هایشان در واتس اپ، آنها را مورد هدف قرار می‌دهد و سپس دستورالعمل‌هایی را برای کامل کردن یک سری از کارهای عجیب و غریب و خطرناک از تماشای فیلم ترسناک گرفته تا خودزنی برای گرفتن جان برای کودکان می‌فرستد. اگرچه گزارش‌هایی درباره چالش مومو مدتی است در گوشه و کنار اینترنت شنیده می‌شود، این روند اخیراً دوباره خبرساز شد وقتی که یک پست فیس بوک از سرویس پلیس جزیره شمالی (PSNI) اخیراً با هشدار عمومی از والدین خواست که بر فعالیت بچه‌های خود در  WhatsApp نظارت کنند. همچنین گزارش‌هایی دیده شده که برخی از کودکان ویدیوهایی را به سبک مومو ویرایش کرده و در یوتیوب منتشر کرده‌اند که دوستان‌شان را تشویق به خودآزاری کنند.

Momo چیست و از کجا آمده است؟

تصویری که تحت عنوان مومو در سراسر جهان منتشر شده است با اینکه بسیار وحشتناک است اما هیچ ارتباطی با”Momo Challenge” ندارد. دختری لاغر با چشم‌های از حدقه بیرون زده که موهای ماتی دارد که برای آن ساختار عجیب بدنی طراحی شده است. در واقع این عروسک توسط کیسوکه آیساوا از کارخانه لینک، یک شرکت ژاپنی ساخته شده است. این شرکت که لوازم جانبی فیلم های ترسناک و جلوه های ویژه می سازد این مجسمه را در آگوست ۲۰۱۶ در گالری GenVanilla،‌  گالری در منطقه گینزا توکیو به نمایش درآورد. این مجسمه پنجه‌هایی همانند پرنده دارد که ممکن است از زن پرنده ژاپنی یا ubume، الهام گرفته باشد. این دختر پرنده‌ ژاپنی در هنگام زایمان مرده است.

اگرچه ریشه واقعی چالش Momo به خودی خود مشخص نیست، اما طبق گزارشات، ابتدا در اسپانیا شروع به کار کرد،  مقامات مکزیکی ادعا کردند که این روند از یک گروه فیس بوکی نشات گرفته است. اما طبق روندهای گوگل، چالش مومو واقعاً در بین انگلیسی زبانان رونق زیادی نگرفت تا اینکه YouTuber ReignBot در ژوئیه ۲۰۱۸ یک ویدیو به جزییات ماجرای این پدیده این پدیده اختصاص داده شد. طبق این ویدئو، گفته شد که کسانی که شمارهٔ خود را به “Momo” را ارسال کرده‌اند باید برای تکمیل چالش یک سری از کارهای عجیب و غریب و خطرناک را انجام دهند،‌ابتدا کارهایی که خیلی آسیب رسان نیست مانند مانند تماشای یک فیلم ترسناک در اواخر شب  شروع شد و با خواستن به آسیب رساندن به خود و خوکشی کردن پایان می‌گرفت. عدم تکمیل وظایف ظاهراً منجر به درز اطلاعات شخصی آنها یا تهدید به خشونت شده است. یکی از کارشناسان امنیت در اینترنت والدین را به مراقبت از کودکان‌شان در هنگام بازی در فضای مجازی هشدار داد. از گزارش های پر استناد می‌توان به از دست دادن جان دختر بچهٔ ۱۲ سالهٔ بوینس آیرسی اشاره کرد که در نتیجه بازی در چالش مومو جان خود را از دست داده است. اما به نظر می‌رسد چنین گزارش هایی دارای منبع ضعیف بوده و تأیید نشده‌اند.

آیا واقعا باید نگران بود؟

چالش مومو و وحشتی که به دنبال آن ایجاد کرده است، کاملاً شبیه همان چیزی است که از چالش “نهنگ آبی” الهام گرفته شده‌است، پدیده‌ای که از  روسیه نشات می‌گرفت که سال گذشته ویروسی شد. بر اساس گزارش‌ها در رسانه‌های روسیه، در چالش نهنگ آبی که هدف نوجوانان بودند از آنها خواسته می‌شد در طی ۵۰ روز یک سری وظایفی که سبب آسیب رساندن به خودشان می‌شود را انجام دهند که در آخر به مرگ آنها می‌انجامید. همانطور که در بیشتر چالش‌های ویروسی اتفاق می‌افتد، در مورد گزارش‌های چالش نهنگ آبی یک واقعیت وجود داشت که در روسیه خودکشی‌های نوجوانان از حد متوسط بالاتر بود. به همین دلیل شخصی به نام فیلیپ بودیکین دستگیر شد و متهم شد که با سازماندهی بازی در شبکه‌های اجتماعی قصد مداخله در روند و نرخ خودکشی نوجوانان داشته است. بنجامین رادفورد، محقق فرهنگ عامه و محقق در کمیته تحقیقات می‌گوید: “هیچ واقعیت واقعی در مورد بازی‌هایی مانند Momo Challenge وجود ندارد و نه شواهدی مبنی بر اینکه این یک تهدید واقعی است.” او ادعا می‌کند که پدیده‌هایی مانند نهنگ آبی و چالش مومو “بخشی از یک وحشت اخلاقی است، که ناشی از ترس والدین در مورد اینکه می خواهند بدانند بچه‌هایشان چگونه زندگی می کنند. بارها شنیده شده است که والدین از استفادهٔ کودکان از تکنولوژی راحت نیستند –و بارها از خود می‌پرسند “دخترم یا پسرم همیشه در تلفن آنلاین است، با چه کسی صحبت می‌کند؟ در آنجا چه می‌گذرد؟ درواقع یک ترس ذاتی از آنچه جوانان با فناوری انجام می‌دهند وجود دارد.

متخصصان بهداشت روان هشدار داده‌اند که چنین اخبار هیستریک به طور بالقوه می‌تواند مضر باشد، احتمالاً حتی باعث تحریک مقلدان می‌شود. به عنوان مثال، پرونده دو دختر ۱۲ ساله از ویسکانسین که سعی کردند با ضربات چاقو بهترین دوست خود را به قتل برساند، در نظر بگیرند که بعداً ادعا کردند که آنها این کار را برای جلب رضایت یک آدم تبلیغاتی اینترنتی که تخیلی بود، انجام داده‌اند. رادفورد هشدار می‌دهد در حالی که هیچ مدرکی مبنی بر وجود انسانی با شکل و شمایل مومو وجود ندارد که بخواهد از کودکان تا رفتارهای خشونت آمیز انجام دهد.

حتی اگر خطرات مرتبط با چالش‌هایی مانند Momo Challenge بیش از حد افزایش یابد، این بدان معنا نیست که کودکان در معرض خطر سو استفاده شکارچیان در اینترنت قرار ندارند. براساس مقاله ویروسی سال ۲۰۱۷ جیمز بریدل، نویسنده فناوری، سیستم عامل های معروف مانند YouTube مملو از سازندگان محتوایی است که با استفاده از الگوریتم این سیستم عامل، برای ایجاد فیلم‌های نگران کننده و اغلب خشن استفاده می‌کنند که مخصوص کودکان است و اغلب از شخصیت های محبوب بچه‌ها استفاده می‌کنند.

برای ایمن ماندن در اینترنت چه باید کرد؟

Momo از آخرین مورد از سری بازیهای ترسناک است که کودکان را مورد هدف قرار داده است. پس از تشویق بازیکنان جوان برای انجام اقدامات خشونت آمیز همانند نهنگ آبی رسانه‌ای شدند. اما در جایی که “بازی‌ها” آسیب رساندن به بازیکن یا دوستانشان را هدف قرار داده بودند، Momo از همانند آنها از همین روش استفاده کرده است. وجود این بازی‌ها تهدید سلامتی و ثروت و اهمیت آموزش کودکان برای استفاده ایمن از اینترنت را نشان می دهد. در اینجا چند نکته را می‌توان مطرح کرد:

از دستگاه‌های خود محافظت کنید

از بازی‌هایی مانند Momo که می‌توانند کودکان را فریب دهند برای دانلود این بازی‌ها در گوشی‌ها ی تبلت‌هایشان جلوگیری کرد. هکرها از این بدافزارها برای سرقت اطلاعات و دسترسی به بقیه شبکه خانگی شما استفاده می‌کنند، جایی که می‌توانند به جزئیاتی مانند گذرواژه‌ها و کارت‌های اعتباری دسترسی پیدا کنند. نصب ضد بدافزار ویروس دستگاه‌های شما را آزاد نگه می‌دارد – و دسترسی افراد بد را به داده‌های شخصی مسدود می‌کند.

با غریبه‌ها صحبت نکنید

بچه ها می دانند که به صورت آفلاین نباید با غریبه‌ها صحبت کنند، اما باید بدانند که همین اصول در اینترنت نیز وجود دارد. خطرات ناشی از افزودن یک فرد غریبه به حساب WhatsApp را برای فرزندان خود توضیح دهید و به آنها کمک کنید درک کنند که انجام این کار درست نیست. برای کودکان کوچکتر، دسترسی “مشترک” به دستگاه را در نظر بگیرید. به شما این امکان را می‌دهد که والدین آنها را بهتر کنترل کنند و ورود افراد مشکوک را مسدود کنند.

 برای کنترل دسترسی از فیلترهای محتوا استفاده کنید

همه محتواهای آنلاین برای کودکان مناسب نیستند، بنابراین باید دسترسی به سوال برانگیزترین مطالب را مسدود کرد. والدین می‌توانند به بچه‌ها یاد دهند که از بدترین چیزها جلوگیری کنند، اما بازی‌هایی مانند Momo سعی می‌کنند آنها را فریب دهند تا وب سایت‌ها و تصاویر غیر قابل قبول و نامناسب را ببینند. برنامه Panda Dome کنترل والدین را بر روی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های کودکان فراهم می‌کند، به آنها این امکان را می‌دهد که آنچه که شما می‌خواهید انتخاب کنند. فیلترها به طور خودکار به روز می شوند، بنابراین شما همیشه از مجرمان نیز جلوتر هستید.

همین الان عمل کن

Momo امروز باعث وحشت گسترده شده است، اما با انتشار اخبار در مورد خطرات احتمالی بازی، علاقه به سرعت از بین می‌رود. متأسفانه، چیزی که به همان اندازه نگران کننده باشد سرانجام جایگزین آن خواهد شد. بنابراین والدین باید اکنون برای حفظ امنیت آنلاین فرزندان خود اقدام کنند. می‌توانند با دانلود نسخه آزمایشی رایگان مجموعه امنیتی Panda Dome شروع کنند. هنگامی که کنترل مکالمات ناخواسته WhatsApp را دوباره بدست آوردید، می توانیند در مورد رفتار ایمن آنلاین با بچه ها “صحبت” کنند.


طراحی اپلیکیشن pwa با تیم چیستا

چه چیزی یک اپ را PWA می کند؟

همان طور که در بالا اشاره شد ، pwa ها از فقط یک تکنولوژی استفاده نمی کنند. آن ها فلسفه ای جدید در ساخت وب اپ ها با استفاده از الگوهای جدید، APi و قابلیت های دیگر هستند. در نگاه اول نمی توان به وضوح تشخیص داد که آیا یک وب اپ pwa است یاخیر. یک اپ با داشتن چند مشخصه و ملزومات می تواند به عنوان pwa تلقی شود: آفلاین کار کند ، قابلیت نصب داشته باشد، قابلیت همگام سازی (synchronize) ، امکان ارسال نوتیفیکیشن و موارد دیگر.

بعلاوه برای سنجش کامل بودن یک pwa از ابزار کوناگونی می توان استفاده کرد که با درصدبندی معیارهای آن را به نشان می دهند که یکی از این ابزار ها Lighthouse گوگل است. می توان با پیاده سازی تکنولوژی های جدید برای pwa آن رابهینه کرد و در نتیجه در Lighthouse امتیاز بهاری گرفت اما این معیار نسبی است.

چیستا خدمات طراحی وب اپلیکیشن را برای شما فراهم کرده!

یک سری اصول کلی وجود دارد تا قاطعانه یک وب اپ را به عنوان یک pwa شناخت که شامل موارد زیر می شود:

  • قابلیت کشف شدن به این صورت که در موتورهای جست و جو قابل پیدا شدن باشند.
  • قابل نصب شدن روی گوشی دیده شدن آن مانند بقیه اپ ها در منوی گوشی.
  • اشتراک گذاری با ارسال یک لینک URL
  • مستقل از اینترنت بطوری قابلیت کار آفلاین یا با اینترنت ضعیف را داشته باشد
  • قابلیت ارسال نوتیفیکیشن تا از امکان اعلام جدید ترین محتوا وجود داشته باشد
  • واکنشگرا (Responsive) تا امکان استفاده از آن روی تمامی دستگاه ها مانند گوشی تبلت لپ تاپ و… وجود داشته باشد
  • امن باشد تا ارتباط بین کاربر، اپلیکیش و سرور در برابر اشخاص خارجی و هکرها ایمن باشد

استفاده این امکانات و بهره گیری بهینه از امکانات وب اپ توانایی ارائه یک محصول مناسب و انعطاف پذیر برای مشتری شمارا دارند.

منبع: https://chistatech.com/طراحی-اپلیکیشن-pwa/