seo site

seo site

جایی برای سئو سایت ها به صورت حرفه ای
seo site

seo site

جایی برای سئو سایت ها به صورت حرفه ای

دکوراسیون آشپزخانه با مس ؛طراحی مدرن و متفاوت

دکوراسیون آشپزخانه با مس

دکوراسیون آشپزخانه با مس!!!! شاید شنیدن این جمله برای شما نیز تعجب آور باشد. آشپزخانه‎ای که با فلز مس طراحی شده و زیبایی بی‎نظیری را به وجود آورده است.

اما اگر با پیشرفت علم روز و تنوع طراحی‎های داخلی نوین آشنا باشید، خواهید دید که به کارگیری این عنصر زیبا می‎تواند زیبایی اعجاب آوری را برای شما به وجود بیاورد.

همان‎طور که می‎دانید استفاده از مس در بین اقوام ایرانی سابقه‎ی طولانی دارد. گذشتگان بر اساس خواصی که از این عنصر طبیعی سراغ داشتند حتی در پخت و پزهای خود از ظروف مسی استفاده می‎کردند.

هم اکنون نیز با ایجاد تنوع بالا در طراحی داخلی، از این فلز بعنوان روکش تزیینی استفاده می‎شود. در این گزارش، تصاویر زیبایی را از این نمونه به شما نشان خواهیم داد.

دکوراسیون آشپزخانه مسی یکی از ایده‎های متفاوت برای چیدمان آشپزخانه است که می‎تواند در دکوراسیون‎های مدرن و کلاسیک مورد استفاده قرار گیرد.

کابینت ها

یکی از سطوح مهم در آشپزخانه کابینت ها هستند. نوع و کیفیت کابینت‎ها، نقش عمده‎ای را در زیبایی آشپزخانه بازی می‎کنند.

حالا آشپزخانه‎ای را تصور کنید که سطوح کابینت‎های آن با ورقه‎های خوش رنگ و زیبای مسی پوشانده شده باشد. مطمئناً داشتن چنین آشپزخانه‎ای جزو علاقه‎مندی‎های  بسیاری از انسان‎ها است. این ورقه‎ها علاوه بر زیبایی منحصربه‎فرد خود، به انعکاس نور بیشتر در خانه نیز کمک می‎کنند.

دکوراسیون آشپزخانه با مس

کمدها

هنوز هم در برخی از خانه‎ها کمدها و اشیا تزیینی مسی پیدا می‎شود؛ بنابراین اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که در زیرزمین خانه‎شان اشیا مسی وجود دارد، بهتر است که مجدداً از آنها برای تزیین خانه‎ی خود استفاده کنید.

همان‎طور که در تصویر مشاهده می‎کنید، این‎بار روکش ورقه‎ای مسی، روی کمدهای موجود در این آشپزخانه به کار برده شده و زیبایی این خانه را چند برابر کرده است.

دکوراسیون مسی

سینک ظرفشویی

سینک ظرفشویی یکی از بخش‎های مهم آشپزخانه است و همان‎طور که می‎دانید اگر به تمیزی سینک ظرفشویی دقت نکنید می‎تواند منشا بیماری‎های متعددی باشد. اما استفاده از سینک‎های مسی به علت خاصیت ضد میکروبی آن، می‎تواند در کاهش بیماری‎ها به شما کمک کند. یون‌های فلزاتی مثل مس، آهن، روی، نقره و تیتانیوم به عنوان موادی که دارای خاصیت آنتی باکتریال هستند، بسیار مورد توجه قرار می‎گیرند.

دکوراسیون خانه

اشیا تزیینی

یکی دیگر از مواردی که در می‎توانید با استفاده از آن زیبایی مس را به خانه‎هایتان بیاورید، اشیا تزیینی است. شاید برخی از افراد دوست نداشته باشند که در خانه‎ی خود از سطوح وسیع مسی استفاده کنند، یا شاید با سبک دکوراسیون آنها هماهنگی نداشته باشد. در این صورت می‎توان با استفاده از مس در لوازم تزیینی مانند لوسترها، ظروف آشپزی یا حتی صندلی‎های آشپزخانه از وجود این عنصر زیبا بهره‎مند شوید.

دکوراسیون داخلی

 سایت دلتا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.