seo site

seo site

جایی برای سئو سایت ها به صورت حرفه ای
seo site

seo site

جایی برای سئو سایت ها به صورت حرفه ای

ایده هایی برای دکوراسیون تابستانی

دکوراسیون تابستانی

با سپری شدن نیمی از فصل بهار کم‎کم به روزهای گرم تابستان نزدیک می‎شویم. فصلی که از سرشار ازرنگ‎های شاد است و بعد از پشت سر گذاشتن روزهای سرد زمستان، استفاده از گرمای خورشید لطف دیگری دارد.

اما شاید شروع این فصل بتواند بهانه‎ی خوبی برای داشتن دکوراسیون تابستانی باشد. همان‎طور که می‎دانید تغییر دکوراسیون در ایام مختلف سال، علاوه بر ایجاد تنوع در محیط زندگی، می‎تواند شادابی و نشاط را به خانه‎ها هدیه دهد. پس خالی از لطف نیست که با بهره‎گیری از رنگ‎ها و اِلمان‎های تابستانه خانه‎تان را تغییر دهید.

در وهله اول برای داشتن دکوراسیون تابستانی باید لیستی از نیازها و هزینه‎های مصرفی‎تان تهیه کنید. ما نیز در این گزارش ایده‎های جالبی را به شما نشان خواهیم داد.

نصب تابلو

گاهی اوقات برای ایجاد تغییرات در خانه نیاز به صرف هزینه‎های بالا نیست، بلکه با استفاده از ترفندهایی ساده، می‎توان به جذابیت مد نظر دست پیدا کرد.

یکی از این ایده‎های ساده، اما کاربردی نصب تابلو است. تابلوهای رنگیِ نصب شده روی دیوار می‎توانند خانه را از وضعیت یکنواخت خود خارج کرده و رنگ و بوی بی‎مثالی را به خانه‎های شما هدیه دهند.

دکوراسیون تابستانی

گل ها

استفاده از گل‎های طبیعی علاوه بر خوش بو کردن خانه به شاداب شدن فضای زندگی نیز کمک می‎کند. با نزدیک شدن ایام تابستان، تنوع گیاهان و گل‎های موجود در طبیعت نیز بیشتر می‎شود و این خود عاملی مهم برای تزیین خانه با گل‎های طبیعی و داشتن دکوراسیون تابستانی است.

دکوراسیون داخلی

هنر دست کودکان

استفاده از آثار دست ساز یا نقاشی کودکان از دو جنبه مهم و حائز اهمیت است. اول اینکه می‎تواند دکوراسیون تابستانی شما را کامل کند و دوم اینکه در بالا بردن اعتماد به نفس کودکان نقش مهمی دارد.

دکوراسیون خانه

رنگ های شاد

رنگ‎ها تاثیرات روانی بسیاری دارند، تا جایی که استفاده از رنگ‎های گرم و شاد می‎تواند در بهبود روحیه و حال انسان‎ها نقش بسیار مهمی را بازی کند. علاوه بر این با انتخاب رنگ‎ها و به کاربردن آنها در خانه‎تان می‎توانید با کمترین هزینه، دکوراسیون خانه‎ی خود را عوض کنید. برای مثال می‎توانید صندلی مطالعه‎ی خود را با یک روکش قرمز یا با پارچه‎های گل‎دار نو کنید. همین تغییر کوچک و ساده می‎تواند جلوه‎ای تابستانه به خانه شما ببخشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.